Donem suport als establiments hotelers de Flix amb l’Oli Ecològic Mas de Pitoia

El 2020 ha estat un any difícil. La crisi sanitària provocada pel coronavirus ha sacsejat tots els àmbits de la nostra vida i sabem que pel sector de l’hoteleria ha estat especialment complicat. Al Grup de Natura Freixe també hem patit les conseqüències d’aquesta crisi sanitària, que ens ha impedit realitzar la major part de les activitats planificades l’any 2020 i ha provocat una davallada molt forta de visitants a la Reserva Natural de Sebes.  Aquestes circumstàncies ens han permès disposar d’un estoc d’oli important, un inconvenient que volem convertir en una oportunitat: l’oportunitat de contribuir, amb el nostre granet de sorra, a ajudar als bars i restaurants del poble, un dels sectors que més ha patit aquesta situació excepcional.

L’Oli Mas de Pitoia és un dels nostres projectes amb més història. Des del 2009 persegueix l’objectiu d’impulsar els usos agrícoles tradicionals afavorint la conservació dels paisatges i hàbitats característics del nostre territori. A més, té una vessant social que cal destacar: incideix en el benestar de les persones incentivant l’economia circular i la dinamització rural, la inclusió social i la promoció del voluntariat i la participació ciutadana.

 

Scroll to Top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per obtenir dades estadístiques de la navegació dels nostres usuaris i millorar els nostres serveis. Si accepta o continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí.